jump to navigation

Què em passa amb Red Dead Redemption?? 17 Desembre 2009

Posted by daijiro in Opinió.
Tags: , ,
trackback

No ho sé. Em mola i no sé perquè. He estat pensant… i primer de tot, els sandbox d’acció no m’atrauen, per alguna cosa no he jugat mai cap GTA ni cap dels seus derivats i per això mateix em vaig cagar en la mare dels de Criterion quan vaig provar Burnout Paradise. Segon, Rockstar no em cau bé… perquè fa sandbox i perquè crec que busquen (o buscaven) crear polèmica en els jocs per donar-se a conèixer (tot i que amb GTA IV es van comportar). I tercer, la temàtica western tampoc m’apassiona… està bé però la trobo pesada i lenta (almenys en pel·lícules, ja que de jocs n’hi ha més aviat pocs: Gun, Call of Juarez, Red Dead i para de comptar…). Llavors perquè m’agrada Red Dead Redemption??


Que no ho sé he dit!!! No ho entenc, però m’interessa moltíssim. Suposo que perquè el veig un jugàs brutal, i tenint en compte todo lo citado anteriormente, deu ser la opinió més objectiva que he donat mai. A cada imatge o video que han anat mostrant m’ha agradat més i més. I ara després de veure aquest video i de llegir les impressions d’Anaitgames doncs m’ha molat encara més.

I ara mateix no estic com per interessar-me en jocs extranys quan en tinc un munt d’acumulats, més la ingent quantitat de GOTYs que arribaràn durant 2010 (ara ja inclòs aquest joc, evidentment). En fin, que eso va a ser del riego.

Comentaris»

1. Ryu - 17 Desembre 2009

Però, tiu, com pots odiar Rockstar? una companyia que fins i tot quan fa un joc de tennis taula, la clava. Es pot crear polèmica o no, però quan ho fas amb la qualitat que ho fa aquesta companyia està clar que això passa a segon, tercer o quart pla. També deien que Rob Zombbie era un morbós que només volia cridar l’atenció recuperant els vells slashers dels 70 i 80, i resulta que el tiu actualment és un dels cracks del gènere de terror (per no dir l’únic).

Ah, i a mi em crida moltíssim el Red Dead Redemption, i l’ambientació de western encara li fa sumar més punts (m’agrada el gènere).

Vaja, que potser no ho havia dit, però és un dels que més espero.

2. daijiro - 17 Desembre 2009

No odio Rockstar, simplement no m’atrauen els seus jocs (ni GTAs, ni Midnight Clubs, ni Bully, ni Manhunts, etc)… i aplico directament la teoria de que una companyia que fa jocs que no em criden doncs no em cau bé. No qüestiono la qualitat dels seus productes, només dic que no m’agraden.
És com Nintendo, és clar que fa alguns jocs que considero interesants i de fet en tinc uns quants seus, però no em cau bé perquè la gran majoria de jocs que fa, no m’atrauen. És tan senzill com això. Jo no odio ningú, pobre de mi.

I segurament, tothom que recompti els jocs que té i vegi quines són les companyies de les quals té més títols, comprovarà que aquelles companyies són sospitosament les que li agraden més o les que li cauen més bé. Perquè aquesta teoria també es pot aplicar a la inversa… jejej

Au.

3. Ryu - 21 Desembre 2009

No, si ja t’entenc, home. Ho deia per això que comentaves de “crear polèmica”, algo que ja he sentit en més d’una ocasió quan es parla de Rockstar. I, a veure, jo tampoc sóc precisament un fan dels GTA, però no es pot negar la contribució de la saga a fer avançar el mitjà del videojoc. Així com d’altres jugassos com el Bully, un dels títols amb més prejudicis de l’última dècada…

Però, bé, està clar que tot és qüestió de gustos jeje


Deixa un comentari

