jump to navigation

Qué hay de nuevo viejo? 8 Novembre 2009

Posted by daijiro in Noticies.
Tags: , ,
trackback

Així van traduir el “What’s up, doc?” que deia el colega Bugs Bunny quan es trobava amb algun personatge en aquelles sèries de la Warner que tanta gràcia fan… (si… a mi em fa gràcia tot…xD) i que em serveix d’introducció cutríssima (havia d’omplir l’entrada d’alguna manera) per aquest video que he vist a Anaitgames on Capcom ensenya les novetats que tindrà el Super Street Fighter IV, intentant vendre la moto a tots aquells que ja van passar per caixa tot just fa nou mesos.
Almenys, per a aquells que no el tenim, si que justifica la compra, i més a un preu reduït. Au.

Comentaris»

1. Ryu - 9 Novembre 2009

Home, pels que l’han tocat 2 hores, potser sí que els pot molestar que al cap d’un any apareixi una ampliació. Però en el meu cas, que ja van més de 400 hores amb el joc, em sembla que ha estat una de les millors i més amortitzades compres que he fet en anys.

A més, a diversos llocs estic llegint comentaris de gent queixant-se sobre el nou SSFIV, cosa que no entenc. Estem parlant d’un disc que inclourà entre 8 i 10 personatges nous, un gran ventall pels qui estem disposats a destripar el joc com cal, nous escenaris, bonus stages i, a sobre, modes online que prometen ser la bomba (sales, rei de pista, tornejos per parelles). I tot, per 40€.

Jo no sé els altres, però en cap moment em penso sentir estafat, sinó més aviat contentíssim de veure com s’haurà polit i potenciat un dels millors Beat’m ups de la història.

Vagi bé!

2. daijiro - 9 Novembre 2009

Clar clar, per a tu és millor tenir més personatges i modes de joc, però és que la majoria de gent que té el joc no li ha dedicat 400 hores, de la mateixa manera que tu no has dedicat 400 hores a tots els jocs que tens.

La gent critica el SSFIV, però no pel que ofereix Capcom, sinó per com ho ofereix. Podria haver fet paquets de descàrrega de contingut d’expansió i no exclusivament tornar a fer comprar el joc a aquells que vulguin jugar als nous modes.

Això és el que es fa normalment, surten expansions i al cap d’un any de la sortida del joc es fa un Game of the Year Edition amb tot el contingut extra (Oblivion, Fallout, Fable, Gears of War, etc). Aquí Capcom no dóna la possibilitat de comprar el nou contingut a aquells que ja tenen el joc sense tornar a comprarse el mateix joc. I diria que és per aquí per on es critica aquest Super Street Fighter.

És com si haguéssin venut un Street Fighter Prologue, però sense dir que era Prologue. Els Gran Turismo sempre ho han fet de vendre “demos” dels jocs, però ho diuen… “d’aqui un temps sortirà el mateix però millorat”… i la gent ho compra.

Au

3. Ryu - 9 Novembre 2009

Bé, estic d’acord amb el que dius; potser un DLC hagués estat el millor per part de Capcom, però, vaja, no sé de què es sorprèn la gent. D’expansións d’SF n’hi ha hagut sempre i, que jo recordi, a preu de joc nou (que algú em rectifiqui si m’equivoco). A més, Capcom va ser la primera en dir que, per a fer totes aquestes implementacions, no era viable una descàrrega (es veu que necessitava massa memòria etc.)

I ara parlaré des de la vessant més fanàtica, sectària i radical xdd: aquest joc només se’l compraran els fans (i algun usuari despistat que, per sort, va decidir esperar-se a la rebaixa del primer… i no miro a ningú ¬¬). Vull dir que ningú t’obligarà a comprar-te el Super tenint l’original.

I això del prologue… em sembla un insult. L’SFIV, per si sol, es un jugàs fet i dret. No estem parlant d’un tasteig de cara al que vindrà després (de fet, està clar que Capcom s’ha decidit a fer el Super per la bona acollida que ha tingut el joc). I, és més, tots aquests usuaris que ara es queixen, que no dic que no ho puguin fer, també haurien de denunciar que cada any apareguin Fifa’s, Pro’s, COD’s etc. amb escasses novetats.

Vagi bé!

4. daijiro - 9 Novembre 2009

Si jo també estic d’acord amb el que dius… però només volia posar-me de la banda dels altres i intentar justificar les critiques que fan.

Ah……i perdó per l’insult….jajajajajajaja

Au


Deixa un comentari

