jump to navigation

Juga i Calla a l’Artfutura 2009 27 Octubre 2009

Posted by daijiro in Noticies.
Tags: ,
trackback

Artfutura09

Aquest cap de setmana es celebra l’Artfutura d’aquest any, i un servidor hi anirà a veure què s’hi cou, tal i com havia fet els últims anys. Però aquest any és diferent…. aquest any tinc acreditació de premsa!!


Jajajaja…. si és que ara ja pot ser periodista qualsevol…jajaja. Efectivament, Artfutura m’ha concedit una acreditació de premsa perquè aquest cutreblog pugui cobrir l’event en condicions i pugui informar als milers i milers de lectors que el segueixen (no deuen haver passat per aqui els organitzadors….. pobres… jeje). Així que ja faré un bon article explicant tot el s’hagi mostrat durant els tres dies que dura: conferències, projeccions, premis d’animació i videojocs, i també tot el que digui Tim Schafer (invitat especial d’aquesta edició) sobre el recent Brütal Legend.

Per anar fent boca, poso una animació que m’he trobat a Gamesajare que fa una original parodia del logo de Pixar que surt a les pelis.

Per cert, durant aquest cap de setmana també es fa el Saló del Manga a Barcelona. I també hi haurà representació de Juga i Calla. Els dos que tenim la foto aquí a la dreta hi anirem vestits amb una samarreta blanca de SEGA (a mi em va una mica petita però bueno… tot sigui per fer la gràcia…) el dissabte, de la una del migdia a les cinc de la tarda. Qui ens vulgui buscar que ens busqui, i qui ens trobi tindrà premi.

El mateix dissabte a la tarda també es fa la festa d’Anaitgames i Eurogamer. Si tinc temps m’agradaria passar-m’hi també. Si algú dels nostres apassionats lectors vol acompanyar-me a qualsevol dels múltiples events d’aquest cap de setmana, que ho digui i a veure què s’hi pot fer.

Au.

Comentaris»

1. Ryu - 28 Octubre 2009

Ei Daijiro, amb gairebé tota seguretat 3 representants del Gran Bug ens passarem per l’Anaitfesta de dissabte, així que també podriem quedar per anar-hi plegats (i d’aquesta manera ens trobem, que ja aniria sent hora!!!).

Al saló del Manga segurament hi anirem diumenge, però ho hem d’acabar de parlar.

Sigui com sigui, a veure si us animeu a venir a la festa de dissabte, que segur que estarà molt bé!

Apa

2. daijiro - 28 Octubre 2009

Doncs així m’acabes de confirmar la meva assistència. Li vaig comentar a en Yuri per anar-hi, que hi hauria diversió assegurada, però es va rajar……jajajaja.

A veure si el pots convèncer tu…

(a més, anar a una Anaitfesta amb camisetes de SEGA és un AUTOMATIC WIN!!) xDD

3. Ryu - 28 Octubre 2009

Jajaja ostres, Yuri, un cop que diem de quedar i tu ara faràs l'”espantada”. Dissabte us vull allà als dos, que amb una mica de sort encara ens fotrem uns vicis ben macos (diuen que hi haurà tornejos etc.).

Ja et diré a veure com ho fem per quedar😉

4. landman - 28 Octubre 2009

M’ha fet gràcia el Montilla en la foto dels presis.

5. Yuri - 28 Octubre 2009

…un cop que diem de quedar….
… joer, haver-ne proposat altres vegades i no aquesta…. ejejeje

Tinc un problema d’hores el dissabte…. jeje

Siau,

6. Ryu - 28 Octubre 2009

Ok, no passa res home. Ho deia perquè pensava que no et venia de gust, però si és per tema feina ho entenc.

Llàstima que no pugui anar el dissabte al saló.

Apa

7. Ryu - 28 Octubre 2009

Per cert, Daijiro, sabies que calia reservar per mail l’entrada a l’Anaitfesta?? Ho dic perquè a mi m’hi va incloure un colega fa uns dies, però no sé si encara n’hi ha disponibles i si l’aforament està ple o no.


Deixa un comentari

