jump to navigation

Demanaré una hipoteca per comprar Natal 7 Octubre 2009

Posted by daijiro in Noticies.
Tags: ,
trackback

Nova secció al cutreblog!! Los titulares amarillistas!!!
Per si algú s’havia fet opinions equivocades llegint la nostra retransmissió de la conferència de Microsoft a l’E3, en la que, degut al fulgor i excitació del moment, vam dir que regalarien Natal a totes les 360… doncs ara surt el senyor Robbie Bach i diu que costarà un pastón (envía “pastón” al 5557). Que valdrà quasi tant com una consola, i que l’aniràn rebaixant amb el temps… de moment per les ínternecs s’especula en que pugui costar uns 150 $-€, però bueno… són suposicions. A part de que costarà un pastón, Robbie Bach també ha dit altres coses que posen a Anaitgames, com per exemple que Natal no és el nom definitiu… buff… a veure què cony s’inventen ara, perquè Natal ja està associat tant a 360 com a el Risto Mejide de Microsoft, que la té així de gran.

kudo-tsunoda

Comentaris»

1. Yuri - 7 Octubre 2009

És a tu que et preocupen els preus( “és que jo tinc paciència”…. si,si… tu diga-li paciència que jo li posaria un altre nom… ejejej) …. el fulgor i la excitació segueixen presents….. i els capitalistes amb contracte fix i líders dels jocs d’acció reguleros protagonitzats per noies de bon veure com jo no ens importa el impediment que pugui suposar el PVP…

Fora bromes, estava clar que no ens ho regalarien, i això s’hauria de pagar…. però clar… a veure quins jocs fan pel catxarrito que si ens hem de passar la vida parlant amb en Milo….. XDD

Siau,

2. Ryu - 9 Octubre 2009

Jo només compraré el Natal si podem pegar en Milo, perquè, per donar-li carmels, que se’ls compri ell!

Mode seriós “on”: 150 euros em sembla un preu bastant descabellat, però també hem de valorar la tecnologia que ens proporcionarà i si finalment traspassarà tantes “barreres” com ens han promès. Un cop vegi la cosa en acció, valoraré si el preu que li foten de sèrie és un hachazo o si bé ho val.

Apa

3. Ryu - 14 Octubre 2009

Ei nanos, aprofito aquest post per fer publicitat: com a projecte per la uni hem creat un site sobre videojocs en què hi colaboro jo i alguns amics. És per una assignatura, però de moment tenim intenció de donar-li continuitat i a verue què en surt.

Si voleu, hi podeu fer una visita, comentar de tant en tant i aquestes cosetes que ens solen encantar xdd (tot sigui per una millor nota, joder).

La direcció és la següent: http://www.generaciox.com/elgranbug/

PD: Quan tinguem els enllaços llestos, us adjuntaré!

Gràcies!

4. landman - 22 Octubre 2009

Ostres, doncs llegia els titulars sempre sense mirar mai la noticia (encara falta un ou pq surti, tanta pressa hi ha o es que la gent necessita parlar de qualsevol cosa? xD), i 150 euros no em semblen tant carso_O vaja, qualsevol tecnologia nova ja et pot costar molt més car (reproductors de vídeo, pijades d’apple, qualsevol telèfon), i teniu en compte que microsoft pretén fer servir el Natal en tot, en la 360, en els ordinadors, en la propera xbox o fins i tot en les cases informatitzades, com a interfície de navegació, vaja, jo ja estic mentalitzat que es un nou element que pot donar molt de joc, com ho son el Dolby Digital o la alta definició.

El Milo estic segur que es una eina de la interpol per clitxar pederastes de forma massiva, jo per si de cas el jugaré amb un profile offline diferent, no sigui que mai faci alguna cosa rara xD


Deixa un comentari

