jump to navigation

Coitus interruptus 9 Juliol 2009

Posted by daijiro in Noticies.
Tags:
trackback

Em cago en la puta uni. Així és com havia de començar el post de retorn a l’activitat bloggera després dels examens i entregues i que havia d’haver escrit als voltants del 18-19 de Juny.

Doncs no. Avui, dijous 9 de Juliol escric algo després d’una serie de catastróficas desdichas que ajunten estar sense internet un porrón de dies, una mudança i també el fet barallar-me amb un PC que després d’estar un any a les mans del meu germà s’ha convertit en un gran PCPCAI (Pisapapeles con Petardeante Conexión a Internet). Pos eso, problemes amb les infraestructures que han arruinat el que semblava un mes de juny històric en visites gràcies al E3 (72 visites em compta wordpress el dia de les conferències de Nintendo i Sony… que no sé d’on cony hauràn sortit).

Ara que ja sabeu les excuses per les que no he estat al peu del canó, anem per feina. Primer de tot: Avaluació curricular del profeta.

Moment per veure què vaig encertar de les prediccions sobre l’E3. D’entre 20 prediccions, encertar-ne 7 nostamal. No tinc un do diví, però nostamal.
Que si, que lo de sempre, que aquestes eren les fàcils i tal, pos ale, lo de sempre també, hazlo tuuuuuu, hazlo tuuuuu!!!….

  • A la conferencia de Nintendo es torna a ensenyar el Wii Sports Resort.
  • La conferència de Microsoft es basa més en el hardware que en software (càmeres, sensors…)
  • Splinter Cell Conviction no té res a veure amb el mostrat fa dos anys.
  • Heavy rain se’n va al 2010.
  • Nou joc de Cliff Bleszinski que no es un Gears of War .
  • El nou projecte de Hideo Kojima es un spin off de Metal Gear per a 360 i PS3.
  • Crackdown 2.

Ressaltar els errors del Forza Motorsport 3 (en Yuri encara riu) i del Marvel vs Capcom 3 (Capcom coño, fes-me cas puta!!!). També volia comentar algunes noticies que he pogut veure aquests dies d’absència i son importants almenys per a mi (nose si per algú més).

Primer, l’anunci de que Guilty Gear 2 Overture per fi arriba a Europa, i sortirà el 4 de Setembre (aquest joc és per mi el que Onechanbara és per en Yuri…..xDD) (aquí la font).

Segon, les notasses que s’està emportant BlazBlue: Calamity Trigger que ja ha sortit a EEUU i esperem que no tardi tant a sortir aqui com Battle Fantasia o el mateix Guilty Gear.

Tercer, noves imatges de Kingdom Under Fire 2, que retrassa la sortida fins al segon trimestre del 2010 o por ahi.

I quart, Marvel vs Capcom 2 surt per XBLA el 29 de Juliol (font). I jo amb 3000 i pico microsoft points per gastar i que si les infraestructures segueixen igual es quedaràn sense gastar… Merda!!

Au. Ja està tot dit. Ara fins que no hagi solucionat tots els putos problemes que tinc, no posaré res més (per deixar posts sense imatges com aquest passo……que això és un cutreblog amb estil joder!!). Em quedo casi sense internet, sense blog i sense Live… que asco de vida…..me voy a pegar un tiro. xD.

Així doncs, la meva brillant i meteòrica trajectòria com a blogger d’èxit s’ha vist truncada. Però tornaré, i tornareu a ser feliços.

Gràcies per la vostra atenció.
daijiro

Comentaris»

1. Yuri - 10 Juliol 2009

“No tinc un do diví, però nostamal”

Ai carai, ara resulta que se’ns torna humil…. juas…. el efecto “yo predije el combate entre motosierras en GoW2” s’està acabant…. ejeje

Per cert, comença fer hype pel pròxim assaig que tinc el txt del de Onechanbara que ja s’està tornant de color groc….

siau,

2. Ryu - 14 Juliol 2009

Ei, Daijiro

Precisament li deia a en Yuri l’altre dia que no se’t vei el pèl per el live. I tranquil que no ets l’únic que ha vist la seva activitat bloguera truncada (amb la feina que tinc ara ja em faig tips d’escriure i, quan tinc una estona lliure, prefereixo jeure i gandulejar, que per alguna cosa estem a l’estiu).

A mi el Blazblue em crida moltíssim, però llàstima que de moment no tinguin intenció de dur-lo a Europa i que a més no sigui Region Free. Si et pilles el Marvel VS Capcom 2, que sàpigues que aquí tens un “new challenger” al que batre. Però ja t’aviso que no el vaig tastar en el seu moment (no tenia ni dreamcast ni xbox), així que segurament m’enduré pallisses.

No t’animes a pillar-te el KOF 98?

Vagi bé


Deixa un comentari

