jump to navigation

Possible data de Forza Motorsport 3 22 Mai 2009

Posted by daijiro in Noticies.
Tags:
trackback

Post curt, per a notícia curta i sense foto. Perquè d’aquest joc no hi ha res. RES. Només especulacions y rumore, rumore… i l’últim rumor diu que avui, a la pàgina web de Amazon Alemanya hi havia (si, ara ja no hi és) un enllaç per comprar la guia oficial del joc, data prevista de sortida de la guia: 30 de Setembre de 2009.
Diga’m observador, però jo mai he vist cap guia que surti abans que el joc, per tant, la data de sortida del joc rondaria també aquelles dates. Po vale.
Jo tinc una previsió per aquest joc, i suposo que la diré la setmana que vé quan em lligui el turbant per tornar a fer de profeta de cara al E3.

Au.

(Font: Ultimonivel)

Comentaris»

1. Ryu - 24 Mai 2009

La meva experiència amb el primer joc no va ser del tot satisfactòria (la prova és que, del meu catàleg, és el joc que tinc menys explotat). No crec que m’hi faci amb aquest.

PD: Pels que us interessi, he penjat el reportatge de la wii en el meu blog.

Apa-li!


Deixa un comentari

