jump to navigation

Anunciat Wii Breakfast 8 Març 2009

Posted by daijiro in Noticies.
Tags:
trackback

Comprovant les estadístiques d’aquest cutreblog, veig que hi ha gent que accedeix aquí buscant coses de la Wii al Google. (¿¿??) Si. Buscant sobre la Wii i sobre Bola de Drac arriben aquí. Per tant he decidit que a partir d’ara posaré notícies sobre la Wii a cascoporro, perquè m’estic convertint en nintendero, casualón i mala persona, i estic preparant un escrit per narrar-vos aquesta apocalíptica metamorfosi. Per anar fent boca, us deixo un video del joc que farà que em compri la Wii. Ja estic estalviant.

Comentaris»

1. Ryu - 10 Març 2009

Això ja és la punta de l’iceberg de la desvergonya. La pregunta que em aig és si aviat sortirà el wii-consolador o no. Ara mateix no me la jugaria perquè vist el vist…

2. daijiro - 11 Març 2009

Esto para mi es verguenza.


Deixa un comentari

