jump to navigation

Presentació de Halo: la caída de Reach 3 Febrer 2009

Posted by daijiro in Noticies.
Tags:
trackback

Un dels avantatges de la meva nova vida a Barcelona és poder anar a alguna presentació del que sigui relacionat amb videojocs, si és que me’n entero. Avui a les 7 de la tarda es presentava al fòrum del Fnac de Plaça Catalunya l’edició espanyola del primer llibre d’Halo. Titulat Fall of Reach, caída de Reach o llepada de Reach (no, no hi ha edició en català, és de collita pròpia).
I jo que avui no tenia res millor a fer m’he personat a l’acte per veure què m’explicarien i què ensenyarien, ja que es rumorejava que es mostraria contingut de Halo Wars.
Si lo sé, no voy.

Just després de seure a la cadira ens han passat el rumorejat contingut de Halo Wars, que era….. tachán tachaaaaan…… un video de 30 segons!!! No he pogut reprimir les llàgrimes de l’emoció, quina exclusiva, no tinc paraules.
A continuació, els quatre gats que hem assistit a l’event, hem pogut veure com un representant de l’editora Timun Mas, flanquejat per dos empleats de Fnac amb un polo d’Halo 3 acabat de treure del paquet, ens explicava el que he dit jo unes linies més amunt: que editaven Halo Fall of Reach traduit al castellà, que narrava els fets ocurreguts abans del primer joc de Xbox (l’origen dels Spartans i com es monta el pollo entre humans i Covenant) i que si el llibre tenia bones ventes editarien també els 7 següents que han sortit als EEUU. Prou.

Alguien tiene alguna pregunta?? Si… cuando sacarán el siguiente libro?? En octubre.
Pues ya tá. Quatre minuts després d’assentar-me m’he tornat a aixecar, i com a bon carronyaire he anat a demanar “mi obsequio por haber pre-confirmado asistencia al evento”, m’han donat un polo d’Halo 3 i he sortit de la sala.
Hi havia azafatos que t’invitaven a jugar al Halo 3 en una de les 6 consoles disponibles. Pero no gracias, ya lo tengo en casa este, yo quería Halo Wars.

Al sortir hem comentat la intensíssima conferència amb un colega que m’he trobat allà, Maneo de UltimONivel (el saludo des d’aquí i recomano la web i el programa de ràdio que fan), i poc després he marxat.
Ja ho deia, si lo sé, no voy. Bueno, almenys un polo d’Halo 3 pá la saca. Algo es algo.

Aixi que jo pensava que tindria una exclusiva mundial per al meu blog, i al final és un post sosainas que no passaria res si no haguéssiu llegit. Vinga va, per compensar, posaré un video de Halo Wars, jajaja. I com a mostra d’infinita generositat, dura un minut i mig… i això són… mmm… 60 segons més que el de la conferència!!! Gracies de res.

M’ho podeu pagar deixant el vostre comentari. Au.

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

