jump to navigation

Nou video promo de MadWorld 1 Febrer 2009

Posted by daijiro in Noticies.
Tags: , , , ,
trackback

Slices & Dices!!!
MadWorld… aquell joc tan i tan… mmm… stylish, que estan fent els de Clover, Seeds, Platinum Games, ara. I l’estan fent per la Wii !!! Insensatos, no saben el que es fan. Perquè a veure, un joc dels ex de Clover, que edita SEGA, i que és stylish, a la Wii no vendrà una merda, son massa factors en contra. A més que és un joc violent, i els papis que volen que el seu fill sigui el futur Rafa Nadal no compraràn aquest joc, i les inocents noies que juguen al Animal Crossing o mouen el cul amb el WiiFit no estan preparades per partir abdomens amb una serra mecànica. Així que qui comprarà aquest joc?? Doncs els hardcoretes de la Wii, aquests grans desconeguts, especie en perill d’extinció o digueu-li com vulgueu.
Els mateixos que van anar corrents a comprar l’Okami i que es van tirar de cap sobre el No more Heroes. Quatre gats.
El video sobre la Biggest, baddest and bloodiest competition on the planet, a continuació.

 

Comentaris»

1. wherisit - 3 Febrer 2009

Santi se puede considerar un pro hardcoreta de la Wee? jeje

O se pierde esta posicion en el momento que compras el sUpeR MaRio GAlaxY???

2. daijiro - 3 Febrer 2009

Santi diu que ell quan juga vol riure.
Un pro hardcoreta de veritat quan juga no vol riure, vol matar.
jajajajjajaja

Ja que Santi no coneix el blog em puc regalar…jajajaja
Merda… li acabo de donar la direcció del blog…. merda merda!!!
Ctrl Z, Ctrl Z, Borrar, Borrar……………massa tard.

M’odiarà tota la vida.
xD

3. MaMuT - 6 Febrer 2009

Ja t’odiaba molt abans de llegir aixo cabronàs!!! Encara recordo com et queia la babeta jugant a casa meva al Mario Galaxy, pero el teu inmens orgull per sega i la xbox hagués estat destruit al instant si n’haguessis dit res de bo, aixi que només et va quedar callar com gos.

El tema es que passo bastant de ser o no harcoreta, simplement em compraré el joc si em ve de gust i veig que m’agrada, de moment te un gust esquisit!!! Ja avisaré si me’l compro!!

Vagi be viciats!!

4. daijiro - 9 Febrer 2009

Destrossem el debat d’una vegada:

“em va sorprendre molt més del que m’esperava, i també em va agradar més del que m’esperava”
“No ven errats els que el descriuen com el millor joc de plataformes que hi ha. Perquè és aixo, un plataformes pur i dur, amb les situacions i fases més variades que hi pugui haver”
“control cuidat i intuitiu”
“Justificadíssimes les notes que s’ha endut”
“Els gràfics són els millors que he vist a la Wii”

Frases que vaig dir al seu dia en un fòrum on abans parlava (teniu un link a Coleguisme) havent provat el Mario Galaxy.
!!!Si això és no dir res de bo, me la tallo i em faig monja!!!

Aixi que vés amb compte amb el que dius MaMuT, que te tendré vigiladito.

5. Halo Wars vs. Killzone 2… FIGHT!! « Juga i Calla - 18 Abril 2009

[…] Theft Auto: Chinatown Wars (NDS) 88,700 Madworld (Wii) 66,000 ……uooooo…..a los hechos me remito Onechanbara (360) les copies repartides a les webs de videojocs no compten, així que no hi ha […]


Deixa un comentari

